Så var det fredag

Fredag! Sitter i skolan och har lunchrast. Är sjukt trött men sov med min mysis så jag är glad ändå. Haha det fanns baar en tepåse kvar hos Jacob, men kan ni jissa vad jag hade i väskan!!? En tepåse!!
Ikväll vettefan vad man ska hitta på, funderade på att åka ut till Hannas land men vädret lockar inte och jag jobbar på söndag. Kanske Vickan vill ta några öl???? maybe baby. Längtar tills jag slutar så ska jag åka hem, dricka kaffe, krypa ned i sängen och kolla nån film. Hoppas den här vulkanen lägger ned snart så jag kan åka till New York!! Men så som vi behandlar jorden så får vi ju skylla oss själva lite..
Aja helgen kommer nog bli mysig ändå! Ikväll vet jagh som sagt inte. Imorrn ska jag och min älskling gå på stan, shoppa, fika, mysa! Hoppas de blir fint väder!! På söndag blir det jobb.
Nu ska jag strax ha Engelska.

Kommentarer
Postat av: Bruce Springsteen

"Men så som vi behandlar jorden så får vi ju skylla oss själva lite.. "

bs, det e faktiskt inte vårt fel

<3

2010-04-16 @ 20:56:47
Postat av: Anonym

Allt utsläpp som flygtrafiken orsakar ut är vårt fel. Nu får vi tillbaka för att vi flyger så mkt :)

2010-04-16 @ 21:12:08
Postat av: brucie

om du säger det så :>

2010-04-16 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0